Pogosto zastavljena vprašanja2021-01-27T18:09:21+02:00

Pogosto zastavljena vprašanja

Začnimo na začetku. Kako kupim izdelke v spletni trgovini Walkwally?2020-10-12T17:43:03+02:00

Izdelke preprosto dodajaš v košarico. Ko se odločiš zaključiti nakup se odpraviš na blagajno, vpišeš svoje podatke in izdelki so že na poti k tebi. 

Kako pa lahko plačam paket?  2020-10-12T17:47:09+02:00

Plačilo je preprosto. Trenutno omogočamo le plačilo po povzetju, kar pomeni, da svoj paket plačaš dostavljavcu iz dostavne službe GLS z gotovino ali kartico, ko ti bo na željeni naslov dostavil pošiljko.

Kdaj prejmem paket, če ga naročim danes?2020-12-02T18:38:16+02:00

Trudimo se, da gredo naročeni izdelki na pot čim prej. Če izdelek, ki je na zalogi, naročiš do 12h, bo skoraj zagotovo že naslednji dan pri tebi! Drugače pa bo pošiljka pri tebi najkasneje v roku 2-3 delovnih dni. 

Super! Lahko izdelke naročim tudi preko elektronske pošte ali telefona?2020-12-02T18:39:49+02:00

Seveda! Izdelke lahko naročiš tudi tako, da nam pišeš na [email protected] oz nas pokličeš na 051 257 262.  

Lahko dobim tudi originalni račun na podjetje?2020-12-02T18:40:30+02:00

Tudi to je mogoče! V košarici pri naročilu imaš možnost označiti, da želiš originalni račun na podjetje, poleg pa v okenca s podatki pripišite vse podatke, ki jih potrebujemo: ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bomo priložili paketu.

Kakšni so stroški pošiljanja?2020-12-02T18:41:38+02:00

Za naročila v skupni vrednosti nad 40€ ali več ti stroške dostave krijemo mi. Za presotala naročila, nižja od 40€ pa je strošek pošiljanja 3,5€. 

Kje pa lahko preverim, če sem pravilno oddal/a naročilo?2020-12-02T18:42:08+02:00

Po uspešno oddanem naročilu boš prejel/a povratni e-mail, da je tvoje naročilo sprejeto, v njem boš prejel/a tudi seznam izdelkov, ki si jih naročil/a in končno ceno tvojega paketa.

Pozor: Včasih se lahko zgodi, da email konča med nezaželejno pošto.

Se moram za naročilo registrirati?  2020-12-02T18:42:56+02:00

Za nakup na naši spletni strani se ti ni potrebno registrirati. Ima pa registracija svoje prednosti. Ogledaš si lahko svoje izdelke, pretekle nakupe in slediš paketu. 

Kako izkoristim vašo promocijsko kodo?2020-10-12T18:16:03+02:00

Čisto preprosto! Na en nakup lahko izkoristiš eno promo kodo, in sicer tako, da jo vneseš v okvirček za promo kode na prvem koraku blagajne.

Še zadnje vprašanje! Kaj pa, če mi kupljeni izdelki ne bodo ustrezali, jih lahko vrnem?2020-10-12T18:17:11+02:00

Seveda, v roku 14 dni po nakupu piši na [email protected] in ti bomo posredovali vse podatke za vračilo. Potem imaš še 14 dni časa, da neuporabljene izdelke pošlješ nazaj – če si premisliš, pa jih obdržiš. Kot kupec si dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi proizvodov. Priložiti pa moraš tudi kopijo računa.

Mogoče med pogostimi vprašanji ne najdete odgovora, ki ga iščete?  Pišite nam na [email protected] v Facebook messenger oz. nas pokličite na 051 257 262.

Dosegljivi smo vsak dan med 8. in 16. uro. Z veseljem vam bomo poamagali! 

Go to Top